VBS-Informatie december 1995

Ezra Bijbels tijdschrift 18: juni 2013Dit artikel is een nummer van het voormalige VBS-Informatie. In 2009, bij het begin van de 40ste jaargang, kreeg het blad een nieuwe vormgeving. Sindsdien verschijnt het onder de naam Ezra – Bijbels tijdschrift.
→ Bekijk de recentste nummers van Ezra – Bijbels tijdschrift.

Inhoudstafel

• Frans Van Segbroeck: De nieuwe Willibrord
  • Geert Van Oyen: Het Marcusevangelie. Vliebergh-Sencieleergang 1995
  • Anne Scheepers: Bijbels-archeologische reis naar Syrië 24 juli – 3 augustus 1995