Ezra 37: maart 2018

Ezra Bijbels tijdschrift 37: maart 2018Dit nummer van Ezra – Bijbels tijdschrift is nog steeds verkrijgbaar. Losse nummers zijn bestelbaar voor 7 euro, incl. verzendingskosten, door overschrijving op rekeningnummer BE98 1237 7805 2493 ter attentie van de Vlaamse Bijbelstichting, met vermelding van ‘Ezra37’.

Inhoudsopgave met geselecteerde fragmenten

• Een veelzijdig gedicht als slotakkoord. De finale van het boek Prediker (Hans Debel)
  • De Aramese woorden van Jezus in het Macrusevangelie (Jean Bastiaens)
  • Uit de wereld van de Bijbel