VBS-Informatie september 2007

Ezra Bijbels tijdschrift 18: juni 2013Dit artikel is een nummer van het voormalige VBS-Informatie. In 2009, bij het begin van de 40ste jaargang, kreeg het blad een nieuwe vormgeving. Sindsdien verschijnt het onder de naam Ezra – Bijbels tijdschrift.
→ Bekijk de recentste nummers van Ezra – Bijbels tijdschrift.

Inhoudstafel

• Paul Kevers, Het bijbelboek Rechters
  • ‘Christendom en islam, Bijbel en Koran’ (verslag Vliebergh-Sencieleergang 2007)
  • Uit de wereld van de Bijbel:
    • Nieuws van de VBS
    • Bijbelronde Vlaanderen
    • Bijbelcursussen in Vlaanderen
    • Koning Salomo in beeld, woord en klank
    • Preekhulp op internet
    • Bijbel10daagse
    • Nieuwe publicaties: Bijbelse Wijsheid aan het woord – Geloven nu – Bijbel voor de zorg
  • Boekbesprekingen