VBS-Informatie december 2005

Ezra Bijbels tijdschrift 18: juni 2013Dit artikel is een nummer van het voormalige VBS-Informatie. In 2009, bij het begin van de 40ste jaargang, kreeg het blad een nieuwe vormgeving. Sindsdien verschijnt het onder de naam Ezra – Bijbels tijdschrift.
→ Bekijk de recentste nummers van Ezra – Bijbels tijdschrift.

Inhoudstafel

• Ad Deckers: Hebreeuwse accenten en bijbelvertalen
  • Gilbert Van Belle: De dood van Jezus in het vierde evangelie
  • In memoriam Karel Wynsberghe