VBS-Informatie december 1998

Ezra Bijbels tijdschrift 18: juni 2013Dit artikel is een nummer van het voormalige VBS-Informatie. In 2009, bij het begin van de 40ste jaargang, kreeg het blad een nieuwe vormgeving. Sindsdien verschijnt het onder de naam Ezra – Bijbels tijdschrift.
→ Bekijk de recentste nummers van Ezra – Bijbels tijdschrift.

Inhoudstafel

• Frans Van Segbroeck: Werk in uitvoering
  • Hans Ausloos: De ‘bijbelcode’ eindelijk ontcijferd?
  • Hendrik Hoet: In memoriam Jacques Dupont OSB
  • Aankondigingen
  • Tijdschriften: Catechetische Informatie, Catechetische Service, Collationes, Emmaüs, Info Jebron, Interpretatie, Jota, Kultuurleven, Mensen Onderweg, Met andere woorden, Sacerdos, Schrift, TGL, Tijdschrift voor Theologie, De Vloer
  • Boekbesprekingen