VBS-Informatie december 1996

Ezra Bijbels tijdschrift 18: juni 2013Dit artikel is een nummer van het voormalige VBS-Informatie. In 2009, bij het begin van de 40ste jaargang, kreeg het blad een nieuwe vormgeving. Sindsdien verschijnt het onder de naam Ezra – Bijbels tijdschrift.
→ Bekijk de recentste nummers van Ezra – Bijbels tijdschrift.

Inhoudstafel

• Luc Geysels: Jezus onder de wilde dieren (Mc 1,13)
  • Anne Scheepers, Tyrus, Sidon, Byblos en de ceders – Libanon juli-augustus 1996
  • Bijbelse reizen in 1997