Ezra 40: december 2018

Ezra Bijbels tijdschrift 40: december 2018Dit nummer van Ezra – Bijbels tijdschrift is nog steeds verkrijgbaar. Losse nummers zijn bestelbaar voor 7 euro, incl. verzendingskosten, door overschrijving op rekeningnummer BE98 1237 7805 2493 ter attentie van de Vlaamse Bijbelstichting, met vermelding van ‘Ezra40’.

Inhoudsopgave met geselecteerde fragmenten

• 40 nummers van Ezra en 50 jaar VBS (Johan Lust, Jos Vandikkelen & Paul Kevers)
    Met dit 40ste nummer van EZRA voltooien we de tiende jaargang van ons tijdschrift. Onder de naam VBS-Informatie verscheen het ledenblad voor het eerst in 1970. Dit jaar bestaat de VBS eveneens 50 jaar. Allemaal redenen voor een historische terugblik. >> Verder lezen
  • De ‘Apocalyps van Namen’. Een uitzonderlijk getuigenis (Joël Rochette)