VBS-Informatie maart 2007

Ezra Bijbels tijdschrift 18: juni 2013Dit artikel is een nummer van het voormalige VBS-Informatie. In 2009, bij het begin van de 40ste jaargang, kreeg het blad een nieuwe vormgeving. Sindsdien verschijnt het onder de naam Ezra – Bijbels tijdschrift.
→ Bekijk de recentste nummers van Ezra – Bijbels tijdschrift.

Inhoudstafel

• Hellen Mardaga, Het gebruik van bijbelteksten in de liturgie van de Goede Week
  • David Godecharle, Andy Vanvoorden en Björn Lapeire: Herhalingen en variaties in het vierde evangelie (verslag van het internationale colloquium Repetitions and Variations in the Fourth Gospel, K.U.Leuven 7-9 november 2006)
  • Uit de wereld van de Bijbel